چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۵۰:۳۰

ساخت نخستین شناور مسافری فایبرکربن کشور

باشگاه خبری فراساحل: نخستین شناور مسافربری فایبرکربن کشور توسط شرکت کشتی‎سازی صنایع دریایی نوح جنوب طراحی و ساخته شد. شرکت کشتی‎سازی صنایع دریایی نوح جنوب با مشارکت صندوق توسعه صنایع دریایی، نخستین شناور مسافربری فایبرکربن را در کشور ساخت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی صنایع دریایی نوح جنوب درباره ساخت این شناور گفت: این شناور که برای نخستین بار در شرکت کشتی‌سازی صنایع دریایی نوح جنوب طراحی شده است با کمک و مشارکت صندوق توسعه صنایع دریایی ساخته شد.


رضا زند با اعلام اینکه این شناور به طول 24 متر و عرض پنج است، اظهار کرد: نخستین شناور مسافربری فایبرکربن ساخته شده در ایران با  2.8 متر ارتفاع، ظرفیت حمل 60 نفر مسافر و 30 تن بار عرشه را دارد. وی با بیان اینکه قابلیت دریانوردی این شناور SA3 است، تصریح کرد: جنس بدنه این شناور فایبرکربن است که نخستین بار در کشور برای شناورهای مسافربری به کار گرفته شده است. زند در پایان خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت این شناور برای نخستین بار در ایران در آبادان (چوئبده) به پایان رسید.



  کد خبر : 2107
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :